dimecres, 25 de febrer del 2009

Personatges(act.3)

7. Dibuixeu els personatges de l'obra tal com us els imagineu, escanegeu els dibuixos i pengeu-los al vostre blog. Podeu acompanyar cada personatge amb una frase representativa que hagi dit a l'obra.



Abel, gairebé plorant:El pare sabrà tot això que has dit.





Adam, amb la boca plena:Les dones no ho volen.He!he!he! Què hi farem!(De cop.)I on és, l'altre?





Caïm: Un pecat o una badada?Ell mateix t'ho ha dit.Es van confondre d'arbre!Àngel, no t'ho prenguis tan a la valenta. Tot ha estat per culpa d'un capritxet de la Nara. De totes passades volia tastar aqueixes peres.





Diable: Eva, amiga meva, he vingut per advertir-te d'un perill...





Eva: Temo per tu fill meu!(Peta un gran tro.)Iiiiii!Quin horror!Entrem a casa...I aquelles criatures, que són al riu...





Nara: Però a mi em fa angúnia que se'm disputin.No sé per qui decantar-me...Escolta, ara se m'acut una idea.Jo sóc una i vosaltres sou dos...¿I si féssiu torns, tu i Abel?





Querub, autoritari:Dóna-me-la.(Li pren la pera amb grans miraments.)Zútel!(Un dels QUATRE ÀNGELS s'acosta al Querub.)Té.(Li passa la pera.)La lliuraràs a la Dominació de guàrdia i li comunicaràs que jo he restat entre els homes per tal d'aclarir el fet.Després torneu al Jardí de l'Edèn.(En to de comandament.)A...les!




He posat les anteriors cites perquè caracteritzen els diferents personatges.